دوشنبه ۱۴ آبان ۰۳

نقش رسانه‌های اجتماعی در بلک فراید

نقش رسانه‌های اجتماعی در بلک فراید

۱ بازديد
۰ ۰

جمعه سیاه یا بلک فرایدی ، رویدادی سالانه است که در آن فروشگاه‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای را برای جذب مشتریان ارائه می‌دهند. با ظهور و گسترش رسانه‌های اجتماعی، این رویداد تحولی شگرف را تجربه کرده است. شبکه‌های اجتماعی به ابزاری قدرتمند برای برندها و مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌اند و بر نحوه اطلاع‌رسانی، تصمیم‌گیری و تجربه خرید در بلک فراید تأثیر بسزایی دارند. در این مقاله، به بررسی نقش پررنگ رسانه‌های اجتماعی در بلک فراید و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کنندگان و استراتژی‌های بازاریابی خواهیم پرداخت.

 

۱ بازديد
۰ ۰
بلک فرایدی یا جمعه سیاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خرید در دنیاست، و در چند سال اخیر، نقش رسانه‌های اجتماعی در این رویداد به شدت افزایش پیدا کرده. این رسانه‌ها به یه ابزار اصلی برای کسب‌وکارها و مصرف‌کننده‌ها تبدیل شدن که همه با کمکش به دنبال تخفیف‌های ویژه، خرید به‌صرفه و البته تجربه خریدی هیجان‌انگیز هستن. تو این مقاله می‌خوایم به بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و یوتیوب در بلک فرایدی بپردازیم و ببینیم چطور تونستن این روز بزرگ خرید رو به یه پدیده جهانی و پرهیجان تبدیل کنن.
۱ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .
۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.